Jak zacząć korzystać z eFire e-Reklamacje?

Jak zacząć korzystać z eFire e-Reklamacje?

Najważenijsze elementy systemu:

  • Strefa klienta to obszar aplikacji WWW z którego będą korzystąc klienci składajacy reklamację. Nie wymaga logowania.
  • Konsola administracyjna – to aplikacja WWW, z której będziesz korzystać zarządzajac zgłoszeniami serwisowymi i bazą wiedzy o problemach.

 

Konieczne czynności:

  1. Wpełniając formularz rejestracyjny uzyskasz mail z:

 

  • indywidualny link do strefy klienta

  • link, login i hasło do konsoli administracyjnej

 

  1. Zaloguj się do konsoli administracyjnej:

  • stwórz kategorie produktów, dla których chcesz zdefiniować problemy i ich rozwiązania,

  • dodaj konkretne produkty, jeżeli chcesz na ich poziomie zdefioniować problemy

  • dodaj nowe problemy i rozwiązania

 

Nie musisz robić tego od razu. Baza wiedzy powinna rosnąć wraz z upływem czasu i pojawianiem się rzeczywistych przypadków

 

3 Umieść link do strefy klienta na Twoich stronach WWW "O mnie", "Kontakt", "regulamin" lub podobnych. Pamniętaj, że nie można od klienta wymagać aby zgłoszenia elektrrniczne były jedynym sposobem zgłaszania reklamacji. Konsola administracyjna umożliwia stworzenie zgłoszenie przez pracownika w takim przypadku.

 

4 Czekaj na email ze zgłoszeniem serwisowym.